Nytt år och nya utsikter....

Jaha, då har ännu ett år gått förbi med dunder och brak. Känns som om livet ibland springer i förväg och man har inte riktigt koll på vad som händer innan det redan är över...
För min del har det mest beståd av arbete och åter arbete med en liten svaka av arbetslöshet....
Men, men allt ordnar sig till slut och livet går trots allt vidare även om man inte tror det jämt.
För tillfället arbetar jag på Arla i kyllagret och plockar ordrar för glatta livet. Tjänsten är tyvärr bara på 14% dvs. varannan vecka men som det har sett ut hittills så har jag arbetat i 3 veckor med 6-dagars veckor så kroppen känns rätt så sliten just nu. Dock fick jag iaf. ledigt under jul vilket inte var så lätt, skulle jobbat både juldagen och annandagen egentligen men kunde som tur var byta med en tjej som inte ville annat än att jobba. Så man fick sin traditionella jul trots allt, däremot fick jag istället jobba på nyår men det gör inte så mycket. Vi kunde trots allt fira nyår om än för min del nyktert för jag arbetade tidig lördag samt sen söndag. Visst var man inte på topp kanske med det fanns inte så mycket att göra så vi slutade tidigt ändå.
Denna veckan är kidsen lediga, de börjar inte förräns nästa vecka, även Jocke är ledig så det passar ju bra. Isac ska på torsdag morgon åka med hela sitt innebandylag till Gothia Cup i Göteborg för spel. Från torsdag till söndag, så om jag är ledig i helgen så blir det till att åka ner på lördag och kolla på matcher.
Kul att se att hela laget ska med, dom är taggade till tusen och ska idag träna samt få sina nya matchkläder som de ska ha på sig under matcherna. Isac hae valt nummer 16 till sitt nummer på tröjan.
Så nu är iaf. första inlägget på väldigt länge avklarat så jag ska verkligen försöka att göra detta oftare..
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0