söndagsmys i soffan

Åter ett tag sen som det blev skrivet.....:(

Finns lite annat att göra  och ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig. Har väl hunnit hända rätt mycket sen sist.

# Efter sommarjobbet blev det anställning hos Micke med 80% och det har varit kanonbra med tanke på att jag varit ensamstående de senast 2 åren!

# Hunnit gifta mej med Joachim den 12 Februari 2011 !!!!:)  var dock på tiden må jag säga, många som tyckte det också...

# Hittat nya vänner och gamla bekanta som jag har återupptagit kontakten med. Ett glatt inslag i livet:)

#  Äntligen fått hem Jocke för alltid:)   kan inte förstå hur fort tiden springer iväg.

#  Ska verkligen ta tag i motionen också, känner att kroppen börjar säga ifrån lite för mycket så ska ta och köpa ett årskort på badhuset!! Måste verkligen jobba upp mina ryggmuskler.

# Försöker och tror att jag faktiskt att jag är en god lyssnare och vän till en väldigt nära vän som har det svårt för tillfället.



= För två dagar sen var det 1 år sen jag förlorade min klasskompis och vän Ola i den tragiska lastbilsolyckan uppe på TTC.

= En nära vän som har det svårt just.


För tillfället är det söndagsmys i soffan och snart är det dags för sängen.......

Ja, det blev en liten uppdatering föfr tillfället ska verkligen försöka att komma igen. 

Hej så länge.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0