Strålande sol och jag ännu ett år äldre!!

Då var det dags att ta en skönsjungande trudilutt till min ära gott folk!!!!!

Idag var det åter dags att fylla år och dagens årtal blir nätta 23 år!!!!!!

hahah, nja inte direkt men man känner sig inte en dag äldre även om den riktiga åldern kämpar sig uppåt:(

Fick en riktigt bra start på dagen, jag fick väcka Mysan för hon skulle fira mej ordentligt!!!
Det var ju bara hon och jag hemma eftersom Isac var på läger med skolan och jocke som aldrig är hemma så det blev till att sätta sig i soffan och invänta sin "frukost på sängen".

Blev både kaffe, o`boy mackor med ljus i (istället för tårta), presenter och en alldeles egen skönsjungande Mysan klockan 7 på morgonen!!!!
Det värmde gott i hjärtat!!

Efter jag skickat iväg Mysan så var det att lägga sig i soffan en stund till...

nu fick jag besök av Monika och Ellinor så jag skriver mer sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0