Redan September!!!!!

Nu går tiden oerhört fort, dagarna liksom bara springer iväg....

Fick reda på att det var onsdag idag när jag skulle betälla mat och tittade på tisdagens meny och konstaterade att fisk med potäter verkade gött!!!!
Till min förvåning sa kassabiträdet..... mmmja, det skulle vi kunna ordna till dig om du varit här igår, men idag bjuder vi på Kalops istället:)!!!!
Hon fick sig ett skratt iallafall!!!!!!
Så kan det vara i Ia:s snurriga vardag, men skönt att man kan roa sina medmänniskor!!!!!!!

Folk som känner mej vet att det alltid är jag som snurrar till allt:)!!!!

Men nån ska ju göra det med.

Idag!!!!!!!!!!!! fick jag sluta 14.45!!!!!!!!!

EN HEL HALVTIMME INNAN JAG SKULLE!!!!!!!!!!!

För chefen hann tillbaka i tid från Gränna, så han skulle ta Torsviksrundan som jag annars skulle ta idag, då jag inte kan det imorron pga. Mys ridning!!!!!
Så när jag satt på E4:an så ringde han och sa att jag skulle vända om och ta ledigt eftersom jag jobbat över minst sagt alla dagar från det att jag började så jag slängde mej ifrån vägen och drog hem.....!

LYCKA!!!!!

När jag väl kom hem sen började hjärnan på helvarv gå igång och undra vad som skulle ske....., är ju inte van vid dötid, så det var bara att hitta på nåt, för vila vore ju dumt, kan ju lätt hända att det blir en ovana:)
Såååååå, fram med gräsklipparen, beskära alla växter i min minst sagt misskötta trädgård, samt tvätta bilen.

Inomhus kommer jag äntligen att få tid att färga bort alla "grå" på hjässan, samt göra veckans första matlagning för morgondagen.
Sen  blir det kanske allt att jag sätter ner min lekamen i soffan och stannar där resten av kvällen.......

Kanske tom. hinner andas lugnt och njuta av att bara vara, inte helt fel en onsdagskväll!!!!!

hA DET GÖTT ALLA MÄNNISKOR DÄRUTE!!!



ps. glömde nämna att jag oxå har vattnat Jockes skötebarn....... änglatrumpeten.....
lovade att bättra mej på den punkten, men det går inte så bra så idag fick den vatten för resten av veckan tror jag:)!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sabina Leiswall

verkar som de går bra för dig även om familjen är på skilda håll stora delar av dagarna :P Men de löser ni, jocke får läsa fort så han kan komma hem så löser sig nog mycket efter de först o främst.. men de är ändå bra med de jobbet du har, de är svårt att få tag i sådana arbetstider så håll hårt :D

2010-09-08 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0