höstvindar..

Då var det början på en ny vecka igen, med nya utmaningar.

Måste idag:

*lämna in lönerapporten...

*söka jobb...

*handla...

*verkligen komma igång med mina promenader, som legat ner sig helt...

*skaffa nytt arbetsgivarintyg för mina 5 fredagar jag ska köra Gbg-turen.....

*skaffa pinkoden till min arbetstelefon, glömt den och slängt pappret:(

*givetvis dricka hur mycket kaffe som helst, sen till apoteket och införskaffa Lozec för magens skull.....:(

Annars är det väl inte så mycket som händer.

Denna och nästa vecka är det åhörarveckor i skolan, så jag har bestämt att följa med My till skolan imorron och Isac på Onsdag.
Känns som om det kommer behövas iaf. på Isacs skola då det har varit väldigt stökigt under ett tag. Mycket bråk och allmänt stirr i klasserna både av tjejer och killar, så de försöker dela på de flesta gäng som finns och förhoppningsvis ska det väl lugna ner sig.

Verkar dock vara en fin kommande höstdag, solen lyser som vanligt men det blåser desstomera....

Imorron eftermiddag så ska jag, my, Linn och Ellen åka till lager 157 och se om det finns nåt vi behöver!!!!

För Linns del så kommer hon väl skaka bara hon ser första affären för hon är verkligen en shoppoholic, precis som sin mamma!!!!
Fanns visst en webbshopsida också som hon noga studerat!!!!!

Jösses det kommer gå vilt till kan jag lova!!!!!


jaja, det är väl allt för den här gången, hörs senare!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0