HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!

... kommer idag att ha "stand by" av mina chefer hoppas jag annars får de väl hämta mej om det går helt fel....

Ska idag helt själv köra till Göteborg med omnejd för en kvällskörning för BRING.
Åkte med Jan-Erik som har denna turen annars, men han hade så mycket övertid så han ville vara ledig 5 fredagar framöver så då fick jag tillfället att köra istället.

Visst ska det bli roligt, men samtidigt väldigt pirrigt,

, dom som känner mej vet att jag inte är den bästa på att läsa kartor och när man trots allt är inne i Gbg så finns väl inte riktigt tiden för den.
Som tur är finns det GPS i bilen så den ska få gå varm och som sagt kommer jag lätt att ringa runt till alla möjliga människor för att fråga vart jag är:)!!!

Har bara en tid att hålla på eftermiddagen, sen är det ju bra om jag hinner hem i tid för det kommer vara en bil som väntar på mej för vidare åktur till Linköping med delar av min last.

Igår dock var vi tvungna att köra turen lite åt fel håll så jag vet inte hur mycket jag lärde mej, men jag känner iaf. till ställena nu och hur allt funkar. Mycket koder att kunna och avlarming på vissa ställen gör ju livet lite mera intressant!

så för tillfället är stressen det värsta med den ger väl sig hoppas jag. Kommer vara hemma i Jkpg runt 21.00.

Jaja, dags att göra sig iordning för första turen, håll nu tummarna för att det kommer gå vägen!!!!

kram,kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0