träningsmåndag..

Haft en "ledig" dag idag...
Eftersom det var Krisit Himels-färdsdag förra veckan glömde jag ringa till Posten och boka upp denna veckan med..
Typiskt mej, alltid lika förvirrad!!!

men,men fick iaf. idag tag i Åke så jag ska vara där tis, ons och torsdag. Fredagen är ju sista dagen och det är även Huskvarna marknad som jag tänkte jag skulle gå på:)
Inte så ofta man får tid till det så det är väl dags att kunna lyxa till det...

Så igår ringde jag till Monika och frågade om vi skulle träna ihop idag, så det bestämde vi att vi skulle göra, sagt och gjort det var ju ett tag sen man var där, så det kommer väl kännas gött i kroppen imorron:)

Även igår (söndag) var det åter match för storkillen...
Laget mötte mina rivaler Gränna!!!!!
Tog inte mera än 2 minuter tills första målet var var inne och det var våran ISSE som gjorde det!!!! stolta föräldrar minnsan:):)):):
Sen blev det ytterligare 1 mål på bara sekunderna efter.....

Efter det bara rasade målen in.... Grännas målvakt var så förtvivlad efter 3-0 målet att han slängde sig på marken och skrek och bytte sen om. han vägrade vara målvakt mera!!!
EBK var hur bra som helst, så bra har de nog aldrig spelat, de gav sig aldrig och det var mycket fysisk fotboll, vilket tror jag skrämde motståndarna rätt mycket.

En otroligt rolig match som jag hoppas kunna få uppleva mera av. Till helgen kommer vi att åka till Tenhult för match!! Börjar dock klockan 10.00 så det blir att ställa klockan tidigt:)!!!
Slutresultatet blev till slut smashande 8-0 till EBK!!!!!

Jaja, nu kom Isac hem från träningen så nu ska jag kolla till honom så han får i sig lite mat igen, gör ju inget annat än äter hela tiden, ränsar ju kylskåp och skafferi dygnet runt känns det som....

men,men, bara han mår bra och känner sig mätt lilla gosegubben..
Hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll//ia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0