sol,sol,sol

Ännu en söndagskväll är här, och man vet egentligen inte hur det kommer sig att helgen redan är slut:)
Tiden bara rinner iväg när man har kul...
I fredags var det dags att säga farväl till skolan och alla sina klasskamrater. Kommer kännas konstigt att man aldrig kommer träffas igen.....

Visst kommer man höras via fb, och via telefon, men kommer kanske aldrig träffas igen... jaja, man får väl ses längs vägarna...
Imorron kommer jag att besöka favoriten arbetsförmedlingen igen, pratade ju med posten om sommarjobb, och har jag tur kan det bli 4 veckor för min del, kan ju vara bra med lite erfarenhet när man ska söka jobb...

Så det blir till att skicka ansökningar igen och hoppas på att kunna få ett jobb inom snar framtid.. om inte annat kan man väl söka till Huskvarna igen....:( nä, skämt åsido... skulle inte kännas speciellt roligt, men vad gör man inte för ett jobb...
pengar behövs ju alltid.....

I lördags så spenderade jag tiden med att rensa landen runt om huset, även om det inte är speciellt stora land tar det en hel dag om man låtit det växa fritt!!!!!

Så nu är det hur fint som helst:)
Idag hade Isac match mot Tenhult borta... slutade med seger för våran del, men det var oerhört jämt mellan båda lagen, vi vann med 5-4.....
Isac gjorde 2 mål trots att han är back:) fick in riktiga skott så det brann om bollen nästan.....

Så nu ska vi väl försöka stilla oss lite innan morgondagen börjar...

Ha en fortsatt treevlig kväll alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0