mulen onsdag...

Ja, det var ingen rolig titel men vädret ser ut så och jag orkade helt enkelt inte tänka ut nåt annat...

Denna veckan är det ju fullt upp med inskrivningar och pappers-skickanden överallt, är ju ett heltidsjobb att vara arbetslös.....
Imorron ska jag träffa min handledare och kolla upp läget inför utsikten till nya jobb, så att allt funkar med a-kassan och annat skräp.

Idag däremot ska jag lyxa till det med ett frisörbesök,var faktiskt ett helt år sen sist. så det kan väl vara dags...
Skönt att kunna vara fin i håret under sommaren iaf. och även på begravningen som snart är.

My ska även rida, och isse ska följa med ännu en gång. Inte riktigt vad han vill, men sköter man sig inte så får man helt enkelt följa med....

Imorron ska Isac har friluftsdag på Råslätt med hela mellanstadiet, han är verkligen peppad, han vann ju 60 meter förra året och säger att han ska vinna änev detta år... blir intressant att se om det går.
Ska idag även köpa lite tyg till vardagsrummet och se till att få det lite mysigt här... blir lite mera färg och även en kappa denna gången. Har just nu längder men det är lite för långa fönster för det så då provar vi nåt nytt och kör på kappa istället...
Annars händer det väl inte så mycket, ska fixa iordning alla papper inför morgondagen, fixa mat som idag blir ris och tonfisksås med gröna ärtor till.

Ni får ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Sabina Leiswall

du som säger jag är dålig på o uppdatera^^

2010-06-15 @ 14:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0