JAPP, MÅNDAG:)

Då var ännu en vecka igång!!
Med dunder å brak minsann, fullt upp även denna veckan men den slutar iallafall bra!!
Nu på torsdag så slutar äntligen Jocke skolan för denna terminen så nu får jag ha honom hemma ett tag iaf.


Undrar bara hur mycket han ska jobba i sommar, eller innan semestern iaf.

Själv jobbar jag bara kvar på Husqvarna denna och nästa vecka, för sen börjar semestern och efter den börjar de att skifta i hela A-hallen så då får man snällt sluta.
Hade det inte varit för Jocke, hade jag kunnat jobba kvar men som sagt så går det inte än.

I fredags efter jobbet åkte jag, jocke Ellen och Linn till Ullared för lite shopping.
Kom fram vid 16.15 och även om det var mycket blilar på parkeringen så var det inte mycket människor inomhus.

Hur skönt som helst att strosa omkring och kunna köra sin kundvagn utan att man kör i eller på´någon.....

För egen del skulle jag hitta allt!!! men som vanligt är det mycket lättare att hitta till alla andra så jag köpte inte så mycket till mej själv ändå... som vanligt alltså.

Den största shoppoholichen då var Jocke!!!! av alla människor, måste varit n är jag sa att  han fick gå omkring själv och köpa kläder........ kommer jag aldrig göra igen...

Med tanke på min nuvarande arbetssituation så är man ganska deppig, men när man minst anar det så hoppar en groda fram!!
När vi satt oss i bilen och skulle börja vår resa hemåt så ringde telefonen...
_ Hej, det är Micke från Bring började han och det tog mej ett tag innan jag fattade vem han var.
Han undrade vad jag gjorde nu, om jag hade jobb och jag sa som det var att jag skulle jobba 2 veckor till och sen var det slut för min del.
Han i sin tur sa att om jag ville hade jag ett jobb hos honom, sommarjobb kan jag tro men vi ska pratas vid och träffas nästa vecka så jag får mera info.

Men bara känslan av att bli uppringd och tillfrågad om jobb... lite kan man allt klappa sig på axeln....Har bara åkt med honom en vecka som praktikant.

Jaja, vi får se vad som händer, imorron fyller min lillsessa 9 år!!! helt otroligt vad stor tjejen har blivit!

Så imorron får hon välja middag, och sen blir det  glass uppe på Brunnstorp och en stor kopp kaffe till mamma!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll    ...... ia

Kommentarer
Postat av: Mie

Men vad roligt!!!

Vi måste träffas snart!!

2010-06-28 @ 08:36:41
URL: http://miehellberg.blogg.se/
Postat av: Mie

Lite dåligt med uppdateringar här hörru!!!!

2010-07-22 @ 08:25:03
URL: http://miehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0